Dodací podmínky

DOPRAVA ZBOŽÍ A PLATBA 

Doprava 

- osobní vyzvednutí na prodejně - Smilova 339, Pardubice

- PPL - platba předem na účet  -  90,- Kč

- PPL - dobírka  -  130,- Kč  

- Doprava zdarma - při objednávce nad 2500,- Kč

 

Platba 

- hotově při osobním vyzvednutí 

- dobírkou 

- předplatbou v Kč na účet u Fio Banky číslo účtu: 2600751990/2010

Postup při předplatbě: 

po odeslání dostanete automaticky e-mail o registraci vaší objednávky systémem e-shopu,

kde budou také podklady k předplatbě,

pokud není platba připsána do 10 dnů na náš účet, objednávku stornujeme. 

 

ODESLÁNÍ A DODÁVKA ZBOŽÍ

Pokud je zboží skladem, odešleme jej v pracovních dnech do 48 hodin. Jestliže zboží skladem není a je nutné jej dovézt nebo vyrobit, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat a zboží po vzájemné dohodě dodáme ihned jak to bude možné (zpravidla to bývá do 5 pracovních dnů). V případě, že zboží není možné dodat, bude kupující o této skutečnosti a důvodech informován do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky. Na základě dohody stanovíme náhradní termín dodání. Avšak bude-li zboží nadále nedostupné, navrhneme náhradní řešení. O expedici zboží budeme kupujícího informovat e-mailem. U cenově náročnějších případů, požadujeme platbu předem na základě zálohové faktury na náš účet. Pokud Vám zboží nepřijde následující pracovní den po obdržení e-mailu s informací, že byla Vaše objednávka vyřízena a ani jste nedostali od dopravce (PPL) výzvu k vyzvednutí zásilky, následně nás kontaktujte, abychom zásilku dohledali a zajistili její doručení.

Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat zároveň při převzetí balíku od dopravce (PPL) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Bude-li zjištěna závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (PPL). Dopravce (PPL) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám to prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, nebude možno brát ohled. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží jako dodací a záruční list.

Tvoříme eshopy a weby zdarma: ESHOP ZDARMA | Neomezný hosting pro web | Svatební a párty dekorace © 2018