Obchodní podmínky

Obchodní podmínky','

Vážení zákazníci,


vítáme Vás v internetovém obchodě http://svatebni-dekorace-pce.cz


 


Podmínky nákupu


 


Zboží objednané z našeho e-shopu, které je skladem, expedujeme v pracovních dnech do 48 hodin, zboží které není skladem, expedujeme do 5 pracovních dnů. U zboží vyráběného na zakázku bude kupující o termínu dodání informován. V případě, že nebudeme moci objednávku realizovat, bude zákazník neprodleně informován.


 


1. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
2. Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí.
3. Místem dodání zboží je adresa uvedená kupujícím v registračním formuláři.
4. Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou zaplacení kupní ceny, jeho převzetím.
5. Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu http://svatebni-dekorace-pce.cz, kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech.


 


Informace o zákaznících jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Zavazuji se, že veškeré údaje získané od zákazníků užívá výhradně pro vnitřní potřebu společnosti a neposkytuje je třetím osobám. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje je možno na výslovnou žádost zákazníka vymazat z naší databáze.


 


Výměna zboží


V případě potřeby (např. nevhodná velikost, barva, atp.), Vám nepoužité a nepoškozené zboží, po předchozí domluvě rádi vyměníme. Zboží nám zašlete jako doporučenou zásilku nebo balík (ne na dobírku, takový balík nebude přijat) na naši adresu, a to včetně kopie daňového dokladu (neposílejte originál). Bude-li zboží bez zjevných známek opotřebení nebo poškození, obratem Vám zašleme nově požadovanou velikost či barvu.


 


Vrácení zboží


 


Kupující má právo §53 odst. 6 zák. č. 40/1964 Sb. (obč. Zák.), odstoupit od kupní smlouvy do 14ti dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebování, v původním obalu, včetně veškerého dodaného příslušenství, dokladu o koupi (např. faktura, dodací list, dobírková účtenka) v uvedené lhůtě poslat zpět (určující je datum odeslání). Prodávající vrátí spotřebiteli finanční prostředky za vrácené zboží, kromě skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží (dopravné a balné i kdyby nebylo účtováno) nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy prodávajícímu dojde oznámení o odstoupení od kupní smlouvy.


 


Reklamace zboží


 


S případnou reklamací se obracejte telefonicky na tel: +420775014781 nebo elektronickou poštou (emailem) na svatebnidekoracepce@seznam.cz.


Při reklamaci je třeba uvést důvod reklamace (popis závady) a reklamované zboží po domluvě zaslat prodejci v původním obalu, včetně dokladů a příslušenství.


Z hlediska minimálního množství reklamací se ji pokusíme vyřídit v co nejkratším časovém úseku. Náhradou za oprávněnou reklamaci může být vrácení ceny zboží nebo dodávka náhradního zboží. Je samozřejmostí, že doručení nového zboží zařídíme my a to na naše vlastní náklady. V případě neoprávněné reklamace Vám však budeme muset náklady spojené s vyřízením reklamace zpětně přeúčtovat.


 


Reklamační řád


Reklamační řád upravující vyřizování reklamací nepotravinářského zboží prodejem svatebního zboží  vydaný na základě platných právních předpisů dle zákona


č. 40/1964 Sb., občanského zákoníka v platném znění a zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v plném znění.


 


Kupující je povinen při převzetí zboží bez zbytečného odkladu zboží prohlédnout a o případných zjištěných vadách okamžitě informovat prodávajícího písemnou formou a přiložit k reklamovanému zboží. Popíše o jaké vady se jedná a jak se projevují.
 
Právo zákazníka na reklamování vadného zboží
Vyskytne-li se u zakoupeného zboží vada, je zákazník oprávněn tuto vadu při převzetí zboží, v záruční době, či ve lhůtě k použití, věci reklamovat.


 
Místo uplatnění reklamace
Zákazník uplatňuje reklamaci u firmy, kde zboží zakoupil. Nákup zákazník prokazuje příslušným prodejním dokladem, záručním listem nebo jiným prokazatelným způsobem.


Prosíme, zboží posílejte obyčejně, ne na dobírku, na adresu:


Svatební a párty dekorace


Čepí 120


533 32  Čepí


 
Způsob vyřízení reklamace
Reklamace včetně vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne jinak.


 
Závěrečné ustanovení


Publikované údaje v tomto internetovém obchodě se považují zpravidla za správné. Některé údaje však mohou být vinou naší nebo dodavatelů, informací nepřesnou nebo i chybnou. Tyto údaje budou v co nejkratší době opraveny. Internetový obchod si vyhrazuje právo změny informací, obsahu jakožto i cen bez předchozího upozornění.
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.1.2019.



Děkujeme Vám a přejeme Vám příjemné nákupování


v internetovém obchodě http://svatebni-dekorace-pce.cz
'),(6,2,'Dodací podmínky','

DOPRAVA ZBOŽÍ A PLATBA


Doprava


- osobní vyzvednutí ve skladu - Čepí 120, 10km od Pardubic směr Heřmanův Městec


- PPL - platba předem na účet  -  100,- Kč


- PPL - dobírka  -  130,- Kč  


- Doprava zdarma - při objednávce nad 2500,- Kč


 


Platba


- hotově při osobním vyzvednutí


- dobírkou


- předplatbou v Kč na účet u Fio Banky číslo účtu: 2600751990/2010


Postup při předplatbě:


po odeslání dostanete automaticky e-mail o registraci vaší objednávky systémem e-shopu,


kde budou také podklady k předplatbě,


pokud není platba připsána do 10 dnů na náš účet, objednávku stornujeme.


 


ODESLÁNÍ A DODÁVKA ZBOŽÍ


Pokud je zboží skladem, odešleme jej v pracovních dnech do 48 hodin. Jestliže zboží skladem není a je nutné jej dovézt nebo vyrobit, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat a zboží po vzájemné dohodě dodáme ihned jak to bude možné (zpravidla to bývá do 5 pracovních dnů). V případě, že zboží není možné dodat, bude kupující o této skutečnosti a důvodech informován do 2 pracovních dnů od obdržení objednávky. Na základě dohody stanovíme náhradní termín dodání. Avšak bude-li zboží nadále nedostupné, navrhneme náhradní řešení. O expedici zboží budeme kupujícího informovat e-mailem. U cenově náročnějších případů, požadujeme platbu předem na základě zálohové faktury na náš účet. Pokud Vám zboží nepřijde následující pracovní den po obdržení e-mailu s informací, že byla Vaše objednávka vyřízena a ani jste nedostali od dopravce (PPL) výzvu k vyzvednutí zásilky, následně nás kontaktujte, abychom zásilku dohledali a zajistili její doručení.


Obsah dodávky je kupující povinen zkontrolovat zároveň při převzetí balíku od dopravce (PPL) za přítomnosti doručovatele nebo při prodeji v provozovně. Bude-li zjištěna závada (obsah dodávky není kompletní, zboží poškozeno přepravou atd.), adresát zásilku nesmí převzít a reklamuje zásilku přímo u dopravce (PPL). Dopravce (PPL) následně sepíše s adresátem protokol o shledané závadě a zásilka bude doručena zpět odesílateli. Skutečnost o shledané závadě při doručení a sepsání protokolu nám to prosím neprodleně oznamte a dohodneme se na dalším postupu, např. novém zaslání zboží. Na pozdější reklamaci závady (poškození zboží při přepravě, chybějící zboží v balíku apod.) zjištěné až mimo přítomnost doručovatele, nebude možno brát ohled. Ke každé dodávce zboží bude přiložen daňový doklad, který slouží jako dodací a záruční list.
'),(5,1,'Terms & Conditions','

Terms & Conditions
'),(4,2,'O nás','

Vítejte na stránkách e-shopu


 


SVATEBNÍ A PÁRTY DEKORACE


svatebni-dekorace-pce.cz je e-shop s výdejním a prodejním skladem v Čepí.


 


OTEVÍRACÍ DOBA SKLADU


Otevřeno máme pouze po předešlé tel. domluvě.


 


 Proč nakupovat u nás


    
    Ve svatebním a společenském oboru máme dlouholetou tradici a znalosti. Jsme schopni našim zákazníkům nejen dodat kvalitní zboží, ale také odborně poradit a doporučit.
      
     Rychle reagujeme na Vaše objednávky. Zboží zasíláme i do 3 pracovních dnů.
    
    Při odesílání zboží dbáme na to, aby bylo zboží řádně zabaleno a doručeno bez poškození!
    
    Nic před Vámi netajíme - sdělujeme ceny včetně DPH a výši poštovného v maximální možné výši.
    
    Neúčtujeme balné.
    
    Jakýkoliv dotaz Vám rádi zodpovíme a pomůžeme Vám při realizaci svatby či jiné příležitosti. Nebojte se nás zeptat, JSME TU PRO VÁS!
    
    Děkujeme za Vaši přízeň.
    
     
    


SVATEBNÍ A PÁRTY DEKORACE


 


Tento e-shop je určen právě pro vás: nevěsty, ženichy, svědky, maminky, ale i ty, kteří chystají nějakou společenskou událost, ať je to svatba, narozeniny, ples nebo jiná příležitost.
V našem svatebním e-shopu nebo přímo na prodejně, najdete spoustu svatebních a párty dekorací, ale i sezóních dekorací.


A čím bychom měli začít?   


SVATEBNÍ VÝZDOBA


Doladíme Vaši svatbu do posledního detailu. Poradíme Vám jak nazdobit svatební tabuli, jak správně použít materiály - svatební ubrus, netkanou textilii, vlizelin, svatební ubrousky a kam se hodí svatební dekorace.  


SVATEBNÍ DOPLŇKY PRO NEVĚSTU A DRUŽIČKU


Mezi svatební doplňky pro nevěstu neodmyslitelně patří svatební bižuterie. Pokud máte svatební šaty vybrané, výběr svatebního šperku nebude tak složitá záležitost. V nabídce máme vlasové doplňky – čelenky, perličky, vlásenky. Nevěsta by neměla zapomenout na svatební podvazek. Pokud bude po boku nevěsty družička, vyberte jí také ozdobu do vlasů.


SVATEBNÍ DEKORACE DOMU NEVĚSTY


Na svatební dekoraci bytu nebo domu nevěsty bychom neměli zapomínat. Vyzdobit bychom měli vstupní dveře. Na dveře používáme netkanou textilii v šerpách. Barvu vybíráme podle stylu a barvy celé svatby. K drobným svatebním dekoracím patří oblíbená srdíčka, stuhy, mašle, motýlky, holubičky, věnečky, lampionky, umělé květiny, nebo můžeme použít květiny živé. Při výzdobě oken použijeme také vlizelín, tyl nebo organzu a odekorujeme podobně jako u vchodových dveří. Každý svatebčan se těší i na něco dobrého, takže čas strávený u stolu nebude zcela jistě zanedbatelný. Jednoduchým, ale velice praktickým způsobem ozdobíme svatební stůl doma. Budeme potřebovat saténový ubrus, který dáme jako základní ubrus a doplníme šerpou (vlizelín, organza, netkaná textilie, tyl). Tento vrchní materiál na stole trošku nadlehčete a nakrabaťte, bude vypadat efektivněji. Poházejte po stole svatební dekorace (kamínky, plátky růží,srdíčka,…) a výzdoba je hotová. Teď už můžeme nosit na stůl.  


SVATEBNÍ DEKORACE AUT


Doby, kdy jsme zdobili auta klasickou stužkou o šířce 1cm jsou už dávno pryč. Nejčastějším způsobem svatební dekorace aut je šerpa z netkané textilie, tylu nebo organzy ( o šířce 40 – 60cm), která může být jednoduchá bílá nebo v kombinaci barev. Bude jenom záležet, do jakých barev se svatba a svatební dekorace bude ubírat… Svatební výzdobu aut můžeme doplnit o další dekorace – srdíčka, květiny, cylindry, mašle, věnečky,…auto nevěsty a auto ženicha by mělo být vždy ozdobeno výrazněji než auta svatebčanů. Na auta pro svatebčany můžeme použít jednoduché šerpy bez svatební přízdoby.  


VÝZDOBA SVATEBNÍ HOSTINY


Svatební tabule je jednou z nejdůležitějších pro svatební dekoraci. Pokud si budete svatební tabuli zdobit sami, nejdříve si spočítejte, kolik budete mít hostů a jak bude svatební tabule velká. Pokud si nebudete vědět rady s množstvím materiálu, zavolejte nám, rádi Vám pomůžeme. Na připravené stoly bychom měly použít základní ubrus, který slouží jako podklad pod dekorační ubrusy. Materiály pro dekoraci stolů – tyl, organza, netkaná textilie, vlizelín jsou v šířkách (30-60cm). Tyto svatební šerpy Vám můžeme nabídnout v různých cenových relacích, levné vlizelíny nebo finančně náročnější, ale o to působivější organzy se třpytem. Barevná škála je opravdu široká a ať už zvolíte jakýkoliv styl svatby, určitě si vyberete. U svatební dekorace jsou důležité ubrousky. Svatební ubrousky a ubrousky pro dekoraci slavnostní tabule se liší od běžných ubrousků hlavně v materiálu. Nyní máme v nabídce svatební ubrousky s bavlnou, jedná se o ubrousky, které vypadají jako látkové, jsou pevnější, ale krásně s nimi můžeme dekorovat a skládat různé tvary. Svatební ubrousky typu airlaid nebo dunilin prodáváme v rozměru 40x40cm.


Drobné svatební doplňky, které vždy ozdobí Vaši svatební tabuli mohou být:
svatební bublifuky, svatební srdíčka, holubičky, věnečky, okvětní lístky, kamínky, perličky, peříčka, motýlci, mandličky, svíčky, krabičky na drobný dárek… Dále je vhodné mít vypracovaný zasedací pořádek, aby hosté neběhali kolem stolů dokola:-). Ke každému místu na sezení přidejte jmenovku ( v našem e-shopu také v nabídce). Předejdete tak zbytečnému chaosu a nepříjemnostem s tím spojeným.


Jdeme na židle! Každá svatební tabule si zaslouží mít u stolu krásně oblečené židle. Není to velká investice, proto byste na to neměli zapomínat. Pro výzdobu židlí můžeme použít šerpu z netkané textilie (šířka 40cm) nebo organzu a tyl. Záleží jenom na Vašem vkusu a stylu svatební hostiny. Svatební dekorace na židle může být jednoduchá a přesto dá svatební tabuli tu správnou tečku.  


VÝZDOBA SVATEBNÍ MÍSTNOSTI


Svatební dekorace by měla začít u vchodových dveří. Použijeme stejné materiály jako na svatební tabule – tyl, organza, vlizelín… Svatební místnost vyzdobíme podle stylu svatby. Můžeme použít svatební balónky, lampiony, svatební šerpy, ale také živé květiny.  


SVATEBNÍ DROBNOSTI


Mezi svatební drobnosti patří svatební myrta s mašličkou, kterou má každý svatebčan připnutou na klopě nebo na šatech. V našem e-shopu si můžete vybrat i z více barevných variant – v kolonce vývazky. Před svatbou se rozdávají svatební koláčky, výběr svatebních krabiček si můžete prohlédnout na našich stránkách. Po hostině bývá dobrým zvykem rozdávat svatební výslužku. Pro tyto účely jsou určeny krabičky, které najdete v kategorii – dárky a výslužky. Na doladění svatební dekorace jsou také vhodné vodní perly, písek, kamínky, kytičky, motýlci, svatební bublifuky a další svatební drobnosti.


Takže se nebojte svatebních příprav a pojďte na to, s námi to bude hračka…


Těšíme se na Vás a na Vaše dotazy. Naše svatební stránky neustále aktualizujeme a doplňujeme o nové produkty, které přicházejí na trh! Být s námi znamená být IN!
'),(4,1,'About Us','

About Us
'),(7,2,'Zásady zpracovaní osobních údajů v souladu s GDPR','
Zásady zpracovaní osobních údajů v souladu s GDPR


Zásady zpracovaní osobních údajů v souladu s GDPR
Tyto zásady ochrany osobních údajů (dále jen „Zásady“) popisují způsob získávání, používání a dalšího nakládání s osobními údaji získanými prostřednictvím webového rozhraní www.svatebni-dekorace-pce.cz  (dále jen „webové rozhraní“)


Juraj Páleník,  IČO 01253441, se  zavázal chránit vaše osobní údaje a postupuje v souladu s nařízením (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (dále  jen „obecné nařízení o ochraně osobních údajů“ nebo“GDPR“), ode dne účinnosti nařízení, se zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a o změně některých zákonů, zákonem č. 480/2004 Sb., o některých službách informační společnosti, ve znění pozdějších předpisů, občanským zákoníkem a dalšími souvisejícími právními předpisy.


Ochrana osobních údajů je pro nás velice důležitá. Prosíme o důsledné seznámení se s těmito Zásadami, které obsahují důležité informace týkající se nakládání s vašimi osobními údaji a souvisejících práv a povinností.


1.    ÚVODNÍ USTANOVENí
1.1.    Co jsou osobní údaje?
Osobními údaji se rozumí veškeré informace, které identifikují nebo mohou identifikovat konkrétní fyzickou osobu. Osobními údaji jsou zejména (avšak nikoliv výlučně):


    
    identifikační údaje, jako např. jméno a příjmení, rodné číslo, datum narození, pohlaví,uživatelské jméno a heslo;
    
    kontaktní údaje zákazníka, tj. osobní údaje umožňující nám se s ním zkontaktovat, jako e-mailová adresa, poštovní adresa, telefonní číslo, profil na sociálních sítích;
    
    kontaktní údaje, jako např. adresa bydliště (nebo doručovací adresa), telefonní číslo, emailová adresa;
    
    další údaje, jako např. informace získané pomocí souborů cookies, IP adresa (síťový identifikátor) včetně typu prohlížeče, zařízení a operačního systému, doby a počtu přístupů na webové rozhraní a další obdobné informace.
    



1.2.    Data uložená zákazníkem
Neprovádíme a nejsme schopni provádět kontrolu dat, která si zákazník uložil či pořídil prostřednictvím sítě Internet do vyhrazeného prostoru. Proto zákazník přebírá veškerou odpovědnost za bezpečnost uložených či pořízených dat. Zákazník se dále zavazuje postupovat v souladu s právními předpisy upravujícími ochranu osobních údajů, a to včetně získání souhlasu od třetích stran, v případě nutnosti.


2.    ZÍSKÁVÁNÍ A VYUŽÍVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
2.1.    Jak získáváme vaše osobní údaje?
Zpravidla zpracováváme osobní údaje, které nám poskytujete přímo v rámci objednávání zboží, vytváření a používání účtu, nebo při komunikaci s námi například elektronickou poštou. Při návštěvě a užívání webového rozhraní může dále docházet k získávání a ukládání některých osobních údajů prostřednictvím souborů cookies a sledováním chování zákazníků na webu. Více o souborech cookies se dočtete v článku 5 těchto Zásad.


2.2.    Na jakém základě a pro jaké účely zpracováváme vaše osobní údaje?


    
     Osobní údaje zadané při objednávání zboží můžeme bez vašeho výslovného souhlasu shromažďovat a zpracovávat výlučně za účelem plnění smlouvy, tedy za účelem dodání zboží. Dále můžeme tyto údaje zpracovávat za účelem splnění našich zákonem stanovených povinností (zejména evidenční povinnosti, archivace daňových dokladů apod.).
    
     Osobní údaje zadané při založení uživatelského účtu můžeme bez vašeho výslovného souhlasu shromažďovat a zpracovávat výlučně za účelem umožnění přístupu, správy a vedení uživatelského účtu.
    
     Vaši e-mailovou adresu jsme oprávněni bez vašeho výslovného souhlasu využít pro zasílání obchodních sdělení týkajících se našeho zboží obdobného tomu, které jste si od nás objednali. Zasílání obchodních sdělení můžete kdykoliv odmítnout.
    
     Pokud nám k tomu potvrzením na webovém rozhraní dáte souhlas, můžeme vaše osobní údaje zadané na webovém rozhraní, zejména při vyplnění objednávky nebo při založení uživatelského účtu zpracovávat za účelem zasílání obchodních sdělení a přímého marketingu, případně za dalšími účely, se kterými jste výslovně souhlasili.
    
     Osobní údaje získávané prostřednictvím souborů cookies zpracováváme na základě vašeho souhlasu (který můžete udělit potvrzením na webovém rozhraní poté, co jste byli na používání cookies upozorněni a měli jste možnost seznámit se s těmito Zásadami). Osobní údaje získávané prostřednictvím souborů cookies jsme oprávněni zpracovávat i v případě, že dále užíváte webové rozhraní i poté, co jste byli na zpracování těchto osobních údajů upozorněni. Osobní údaje získávané prostřednictvím souborů cookies využíváme pro účelyprovádění uživatelské podpory, zlepšování našich služeb včetně analýzy chování uživatelůa marketingu.
    



Použít vaše osobní údaje k jinému účelu, než pro který byly získány, můžeme jen na základě vašeho souhlasu.


2.3.    Po jak dlouhou dobu údaje využíváme?


Osobní údaje zadané v rámci objednávání zboží nebo v rámci registrace využíváme pouze po dobu nezbytnou pro splnění smlouvy a splnění právních povinností.
Pokud nám udělíte výslovný souhlasse zpracováním osobních údajů nebo pokud užíváme vaši e-mailovou adresu pro zasílání obchodních sdělení v souladu s předchozím článkem, budou údaje využity po dobu fungování webového rozhraní.


3.    VAŠE PRÁVA V SOUVISLOSTI S OSOBNÍMI ÚDAJI
3.1.    Právo na odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů
Pokud zpracováváme vaše osobní údaje jen na základě vašeho souhlasu (tj. bez jiného zákonného důvodu), můžete tento souhlas kdykoliv odvolat.
Odvolání souhlasu se zpracováním vašich osobních údajů je možné kdykoliv, a to:


    
    prostřednictvím e-mailu zaslaného na naši kontaktní e-mailovou adresu;
    
    písemně formou dopisu zaslaného na naši doručovací adresu;
    
    v případě obchodních sdělení – způsobem, který je uveden v každém e-mailu obsahujícím obchodní sdělení (kliknutím na odhlašovací odkaz nebo odpovědí na zaslaný email s informací, že chcete svůj souhlas odvolat).
    



Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování údajů prováděného do doby odvolání souhlasu se zpracováním.


3.2.    Právo na přístup k osobním údajům
Máte právo nás požádat o informaci, zda provádíme zpracování vašich osobních údajů. Pokud vaše údaje zpracováváme, máte právo na přístup k těmto osobním údajům a zejména k následujícím informacím:
účel zpracování;
kategorie zpracovávaných osobních údajů;
příjemci nebo kategorie příjemců, kterým budou osobní údaje zpřístupněny;
doba, po kterou budou osobní údaje uloženy.
Na vaši žádost vám poskytneme kopii zpracovávaných údajů zdarma. Za další kopie vám můžeme účtovat administrativní poplatek nepřevyšující náklady spojené s vyhotovením a předáním těchto dalších kopií.


3.3.    Právo na opravu
Pokud jsou vaše osobní údaje nepřesné nebo neúplné, máte právo požadovat bezodkladnou nápravu, tj. opravu nepřesných údajů a/nebo doplnění neúplných údajů.


3.4.    Právo vznést námitku proti zpracování
Máte právo kdykoliv vznést námitku proti zpracování vašich osobních údajů, pokud je zpracováváme pro účely přímého marketingu včetně jakéhokoliv automatizovaného zpracování osobních údajů. Po vznesení námitky přestaneme vaše osobní údaje pro tyto účely dále zpracovávat.


3.5.    Právo na výmaz („právo být zapomenut“)
Máte právo požadovat, abychom vaše osobní údaje smazali, pokud:
osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo zpracovávány;
jste odvolali souhlas se zpracováním;
jste vznesli námitky proti zpracování osobních údajů;
osobní údaje byly zpracovávány protiprávně.
Pokud neexistují zákonné důvody pro odmítnutí vymazání, jsme povinni vaší žádosti vyhovět.


3.6.    Právo na omezení zpracování
Máte právo požadovat, abychom omezili zpracování vašich osobních údajů, pokud:
popíráte přesnost svých osobních údajů;
je zpracování protiprávní a vy namísto výmazu žádáte o omezení zpracování osobních údajů;
již vaše osobní údaje nepotřebujeme pro účely zpracování, ale vy je požadujete pro určení, výkon či obhajobu právních nároků;
vznesete námitku proti zpracování.
Při omezení zpracování jsme pouze oprávněni vaše osobní údaje uložit; další zpracování je možné jen s vaším souhlasem, nebo ze zákonných důvodů. Pokud je zpracování osobních údajů omezeno z důvodu námitky proti zpracování, trvá omezení po dobu nutnou pro zjištění, zda jsme povinni vaší námitce vyhovět. Pokud je zpracování osobních údajů omezeno z důvodu popření přesnosti údajů, trvá omezení po dobu ověření přesnosti údajů.


3.7.    Právo na přenositelnost údajů
Máte právo na získání vašich osobních údajů, které jste nám poskytli, ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu a jejich předání jinému správci osobních údajů.


3.8.    Jak můžete svá práva uplatnit?
Vaše práva v souvislosti s osobními údaji můžete uplatnit prostřednictvím našich kontaktních údajů. Veškeré informace a úkony vám budou poskytnuty bez zbytečného odkladu.
Při ochraně vašich osobních údajů vám vyjdeme maximálně vstříc. Pokud ovšem s vyřízením nebudete spokojeni, máte právo obrátit se na příslušné orgány, zejména na Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz), který vykonává dozor nad ochranou osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno vaše oprávnění obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
Pokud se zejména vaše bydliště, místo výkonu zaměstnání nebo místo údajného porušení ochrany osobních údajů nachází mimo Českou republiku v jiném členském státě Evropské unie, můžete se obrátit na příslušný dozorový úřad v tomto členském státě.


4.    SPRÁVA A ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ
4.1.    Jak spravujeme a zpracováváme vaše osobní údaje?
Osobní i další získávané údaje jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.


4.2.    Komu předáváme vaše osobní údaje?
K Vašim osobním údajům bude mít přístup správce a případně též třetí osoby – zpracovatelé, kteří poskytují vhodné záruky a jejichž zpracování splňuje požadavky dle platných právních předpisů a které zajišťuje náležitou ochranu Vašich práv. V rozsahu, jaký je nutný pro splnění smlouvy nebo dalších povinností, jsme oprávněni vaše osobní údaje předávat i dalším osobám podílejícím se na splnění smlouvy či našich povinností.
poskytovatelé administrativní a technické podpory;
poskytovatelé služeb zpracovávajících zásilky, včetně a zejména jejich doručovatelů;
poskytovatelé účetních, daňových a právních služeb včetně poradenské činnosti
orgány státní správy a úřadům, které nás o předání vašich osobních údajů požádají zákonným způsobem
případně můžeme pověřit i jiné zpracovatele osobních údajů podílející se na splnění smlouvy či našich povinností


Osobní údaje nepředáváme žádné další osobě. Vaše osobní údaje nebudou předávány do států mimo Evropskou unii.


 


5.    SOUBORY COOKIES
5.1.    Co jsou to cookies?
Cookies jsou textové soubory ukládané do počítače nebo jiného elektronického zařízení každého návštěvníka webového rozhraní, které umožňují fungování webového rozhraní.
Ne všechny cookies shromažďují osobní údaje; některé pouze umožňují správné fungování webového rozhraní.Používání souborů cookies můžete odmítnout volbou v příslušném nastavení v internetovém prohlížeči.
Upozorňujeme na to, že při odmítnutí používání souborů cookies není vyloučeno, že nebudete moci plně využívat veškeré funkce webového rozhraní.
5.2.    Jaké cookies a pro jaké účely je webové rozhraní využívá?
Webové rozhraní používá relační (dočasné) cookies, které jsou automaticky mazány po ukončení prohlížení webového rozhraní. Dále využívá trvalé cookies, které zůstávají ve vašem zařízení, dokud je nesmažete.
Cookies, které využívá webové rozhraní, jsou následující:
cookies první strany – tyto cookies jsou přiřazeny k doméně našeho webu;jedná se o nezbytné cookies a výkonnostní cookies, mohou být dočasné nebo trvalé;
nezbytné cookies –umožňují navigaci na webovém rozhraní a využívání základních funkcí, nijak vás neidentifikují a nejedná se o osobní údaje;
výkonnostní cookies –slouží pro analýzu způsobu využívání webového rozhraní (počet návštěv, čas strávený na webovém rozhraní apod.); údaje získané těmito cookies jsou anonymní;
cookies třetích stran – tyto cookies jsou přiřazeny k jiné doméně, než je doména našeho webu, a to i když se nacházíte na našem webu; tyto cookies nám umožňují analyzovat náš web a zobrazovat pro vás reklamu na míru;jedná se o funkční cookies a cílené a reklamní cookies;
funkční cookies –slouží k personalizaci obsahu prostřednictvím zapamatování přihlašovacích údajů, geolokace apod.; jejich prostřednictvím může docházet k získávání a zpracování osobních údajů;
cílené a reklamní cookies – slouží k zobrazování cílených reklam na webovém rozhraní i mimo ně; jejichprostřednictvím může docházet k získávání a zpracování osobních údajů. Informace o tom, jak náš web využíváte, můžeme dále sdílet s našimi partnery z oblasti sociálních sítí, inzerce a analýz.


5.3.    Používané služby společnosti Google
Webové rozhranípoužívá službu Google Analytics a případně i další služby poskytované společností Google, Inc (dále jen „Google“). Tyto služby pracují s informacemi získanými prostřednictvím souborů cookies.
Pokud vás zajímá, jak Google využívá data, které od nás získává, a jak zpracování upravit nebo zakázat, dozvíte se tyto informace kliknutím na následující odkaz:  Jak Google využívá data, když používáte weby nebo aplikace našich partnerů.


Tyto Zásady jsou platné a účinné od 25.5.2018
'),(7,1,'Zásady zpracovaní osobních údajů v souladu s GDPR','
Zásady zpracovaní osobních údajů v souladu s GDPR
'),(8,2,'Obchodní podmínky aktuální','
Obchodní podmínky aktuální


 

Všeobecné obchodní podmínky


 


Všeobecné obchodní podmínky
Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) se vztahují na smlouvy uzavřené prostřednictvím on-line obchodu umístěného na webovém rozhraní www.svatebni-dekorace-pce.cz(dále jen „webové rozhraní“) mezi
Jurajem Páleníkem, IČ: 01253441, Čepí 120
Telefonní číslo : +420 775 014 781
Kontaktní e-mail: svatebnidekoracepce@seznam.cz


 


jako prodávajícím
a vámi jako kupujícím.


 


1.    ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1.    Shrnutí obsahu obchodních podmínek a důležité informace
Kupní smlouvou se zavazujeme dodat vám zboží uvedené v objednávce a vy se zavazujete toto zboží převzít a zaplatit nám kupní cenu. Pro uzavření smlouvy je potřeba, abyste podali objednávku a aby došlo k jejímu přijetí z naší strany (podle článku 2). Informace o cenách se nacházejí v článku 3. Možné způsoby platby a dodání naleznete v článku 4 a 5. Informace o možnosti odstoupení od smlouvy po převzetí zboží jsou v článku 6. Reklamace se řídí naším Reklamačním řádem.
 
1.2.    Jedná se o spotřebitelskou smlouvu?
O spotřebitelskou smlouvu se jedná v případě, že jste spotřebitelem, tj. pokud jste fyzickou osobou a zboží kupujete mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání. V opačném případě se o spotřebitelskou smlouvu nejedná a nevztahuje se na vás ochrana spotřebitele dle právních předpisů a těchto obchodních podmínek.
1.3.    Čím se řídí naše vzájemná práva a povinnosti?
V první řadě smlouvou, která je tvořena následujícími dokumenty:
-   těmito obchodními podmínkami, které vymezují naše vzájemná práva a povinnosti;
-  Reklamačním řádem, podle kterého budeme postupovat při reklamaci zboží;
-   Zásadami ochrany osobních údajů, které upravují ochranu vašich osobních údajů;
-   podmínkami a pokyny uvedenými na webovém rozhraní zejména při uzavírání smlouvy;
-  objednávkou a jejím přijetím z naší strany,
a v otázkách neupravených smlouvou se naše vzájemná práva a povinnosti řídí českým právním řádem, zejména následujícími právními předpisy:
- zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“);
-  zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů (pouze pokud jste spotřebitelem).
Pokud se vaše bydliště nebo sídlo nachází mimo Českou republiku, nebo pokud náš právní poměr obsahuje jiný mezinárodní prvek, souhlasíte s tím, že se náš vztah řídí českým právem. Pokud jste spotřebitelem a právní řád státu vašeho bydliště poskytuje vyšší míru ochrany spotřebitele než český právní řád, je vám pak poskytována tato vyšší míra ochrany.
1.4.    Jak vyjádříte souhlas s obchodními podmínkami?
Zasláním objednávky a dále též potvrzením na webovém rozhraní stvrzujete, že jste se s těmito obchodními podmínkami seznámili a souhlasíte s nimi.
1.5.    Co byste ještě ohledně obchodních podmínek měli vědět?
V případě, že je některé ustanovení těchto obchodních podmínek neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se takovým stane), použije se namísto něj ustanovení, které se mu svým smyslem nejvíce blíží. Tím není dotčena platnost ostatních ustanovení.
Znění obchodních podmínek můžeme měnit či doplňovat. Vaše práva a povinnosti se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, za jehož účinnosti vznikly. Měnit či doplňovat obchodní podmínky lze pouze písemnou formou.


 


2.    KUPNÍ SMLOUVA
2.1.    Jak uzavíráme kupní smlouvu?
Pro uzavření smlouvy je nutné, abyste odeslali objednávku v souladu s těmito obchodními podmínkami a aby došlo k přijetí této objednávky z naší strany. Upozorňujeme, že prezentace zboží na webovém rozhraní je informativního charakteru a nejedná se o náš návrh na uzavření smlouvy ve smyslu § 1732 odst. 2 občanského zákoníku.
2.2.    Jak podat objednávku?
Objednávku můžete podat vždy prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře)nebo jiným způsobem, který dle informací na webovém rozhraní umožňujeme. Objednávka musí obsahovat všechny informace předepsané ve formuláři.
Před odesláním objednávky prostřednictvím objednávkového formuláře vám bude sdělena rekapitulace objednávky včetně konečné ceny (obsahující veškeré daně, cla a poplatky). V rámci rekapitulace máte poslední možnost měnit zadané údaje.
Závaznou objednávku podáte stisknutím tlačítka „Potvrdit objednávku“. Údaje uvedené v závazné objednávce považujeme za správné a úplné. O jejich změně nás bezodkladně informujte telefonicky či e-mailem.
2.3.    Můžete již odeslanou objednávku zrušit nebo změnit?
Objednávku, kterou jsme dosud nepřijali, můžete zrušit či změnit telefonicky nebo e mailem.  Všechny námi přijaté objednávky jsou závazné. Pozdější zrušení či změny objednávky jsou možné pouze po dohodě s námi. Pokud je takto zrušena objednávka zboží, ohledně kterého nejde odstoupit od smlouvy (podrobněji v článku 6), máme nárok na náhradu nákladů, které jsme již v souvislosti se smlouvou vynaložili.
2.4.    Jak zjistíte, že jsme přijali objednávku a kdy je uzavřena smlouva?
O obdržení objednávky vás budeme informovat. Informace o obdržení objednávky je zasílána automaticky a nejedná se o přijetí objednávky z naší strany, pokud to v ní není výslovně uvedeno.
Kupní smlouva je uzavřena okamžikem, kdy je vám doručeno přijetí objednávky z naší strany na e-mailovou adresu, kterou jste uvedli v objednávce. Pokud by k přijetí objednávky nedošlo, je smlouva uzavřena okamžikem, kdy převezmete objednané zboží.
2.5.    Máte možnost získat smlouvu v textové podobě?
Dokumenty tvořící smlouvu vám budou zaslány e mailem nebo na vaši žádost vytištěny poštou. Při zasílání poštou vás můžeme požádat o úhradu nákladů s tím spojených.
Dokumenty tvořící smlouvu archivujeme v elektronické podobě. Smlouva není přístupná třetím osobám.


 


3.    CENA
3.1.    Může se cena na webovém rozhraní měnit?
Pokud cena uvedená u zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání již není aktuální, neprodleně vás na tuto skutečnost upozorníme. Na přijaté objednávky však nemá vliv změna ceny, ke které došlo v mezidobí mezi odesláním objednávky a jejím přijetím z naší strany.
V případě, že na naší straně došlo ke zcela zjevné technické chybě při uvedení ceny zboží na webovém rozhraní nebo v průběhu objednávání, nejsme povinni dodat vám zboží za tuto zcela zjevně chybnou cenu.
3.2.    Lze kombinovat slevy z ceny zboží?
Případné slevy z ceny zboží nelze vzájemně kombinovat, ledaže je na webovém rozhraní výslovně uvedeno něco jiného.


 


4.    PLATEBNÍ PODMÍNKY
4.1.    Jaké způsoby platby přijímáme?
Kupní cenu můžete uhradit především následujícími způsoby:
-  v hotovosti při zaslání zboží na dobírku;
-  bezhotovostně před dodáním zboží převodem na náš bankovní účet (pokyny vám budou sděleny v potvrzení objednávky).
 
4.2.    Kdy nastane splatnost kupní ceny?
V případě platby v hotovosti je cena splatná při převzetí zboží. Při bezhotovostní platbě před dodáním zboží je cena splatná do pěti dnů od přijetí objednávky, cena je uhrazena okamžikem připsání příslušné částky na náš bankovní účet. Pokud neobdržíme cenu v době splatnosti, vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy.
4.3.    Můžeme požadovat zálohu nebo uhrazení předem?
Vezměte na vědomí, že v souladu s § 2119 odst. 1 občanského zákoníku jsme oprávněni požádat vás o uhrazení celé ceny zboží (příp. zálohy) před jeho odesláním nebo předáním.


 


5.    DODACÍ PODMÍNKY
5.1.    Jak posíláme zboží?
Způsoby dodání zboží včetně výše nákladů na dodání zboží jsou uvedené na webovém rozhraní. Konkrétní způsob dodání zboží můžete zvolit v objednávce.
V objednávce bude vždy uvedena konečná cena, která již náklady na zvolený způsob dopravy zahrnuje.
5.2.    Kdy vám zboží dodáme?
Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Dobu dodání zboží externími dopravci však nemůžeme ovlivnit. V případě problémů týkajících se doby dodání nás kontaktujte a my budeme situaci s dopravcem řešit.
Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme do dvou pracovních dnů od přijetí objednávky (při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru), případně od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).
Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.
Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.
Vlastnické právo ke zboží nabýváte okamžikem zaplacení celé kupní ceny.
5.3.    Jak postupovat při převzetí zboží?
Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.
Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.
5.4.    Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?
Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.
V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží  vzniknou. Tyto náklady nepřesáhnou 10,- Kč za každý den trvání uskladnění. Náklady na uskladnění mohou dosáhnout maximálně částky celkem 500,- Kč nebo výše kupní ceny, pokud je nižší než 500 Kč.
V případě platby v hotovosti při zaslání zboží na dobírku máme dále právo od smlouvy odstoupit. Pokud jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží) máme dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku.


 


6.    ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
6.1.    Jak můžete od smlouvy odstoupit?
Od kupní smlouvy můžete jako spotřebitel bez udání důvodu odstoupit ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží; je-li dodávka rozdělena do několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky. Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy doporučujeme zaslat na naši doručovací adresu spolu se zbožím nebo na e-mail a neprodleně poté nám zaslat zboží na naši doručovací adresu. Pro odstoupení od smlouvy lze využít vzorový formulář.
6.2.    Jaké má odstoupení od smlouvy důsledky?
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a hledí se na ni, jako kdyby nebyla uzavřena.
Byl-li vám společně se zbožím poskytnut s vaším souhlasem dárek, pozbývá darovací smlouva odstoupením od smlouvy kteroukoliv ze stran účinnosti. Dárek nám zašlete zpět společně s vraceným zbožím.
6.3.    Jakým způsobem nám vrátíte zboží?
Zboží jste povinni nám vrátit do 14 dnů od odstoupení od smlouvy na naši doručovací adresu, do jakékoliv provozovny nebo na adresu našeho sídla. Zboží nezasílejte na dobírku, nejsme povinni jej takto převzít.
K vrácenému zboží doporučujeme přiložit:
-  kopii faktury (pokud byly vystaveny) nebo jiný doklad prokazující koupi zboží;
- písemné vyjádření o odstoupení od smlouvy (na našem formuláři nebo jinak) a zvoleném způsobu vrácení peněz.
Nepředložení některého z výše uvedených dokladů nebrání kladnému vyřízení vašeho odstoupení od smlouvy dle zákonných podmínek.
6.4.    Kdy dostanete zpět své peníze?
Veškeré přijaté peněžní prostředky vám vrátíme do 14 dnů od odstoupení od smlouvy. Berte však na vědomí, že nejsme povinni vrátit vám peníze dříve, než nám vrátíte zboží nebo prokážete, že jste nám zboží odeslali.
Vedle kupní ceny máte i nárok na vrácení nákladů na dodání zboží k vám. Jestliže jste však zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží, který nabízíme, vrátíme vám náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Peníze vám vrátíme stejným způsobem, jakým jsme je přijali (pokud nám do deseti dnů od odstoupení od smlouvy žádný jiný nesdělíte a nevzniknou vám tímto žádné další náklady), nebo způsobem, jaký budete požadovat.
Náklady spojené s odesláním vráceného zboží na naši adresu hradíte vy, a to i v případě, že zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
6.5.    Co když bylo vrácené zboží poškozené?
Při zasílání zabalte zboží do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození či zničení.
Pokud zjistíme, že vámi vrácené zboží je poškozené, opotřebené, znečištěné či částečně spotřebované, odpovídáte nám za toto snížení hodnoty zboží.
6.6.    Kdy od smlouvy odstoupit nelze?
V souladu s § 1837 občanského zákoníku není možné odstoupit mimo jiné od následujících smluv:
-   o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím;
-    o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které jste z obalu vyňali a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
-   o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
6.7.    Kdy můžeme odstoupit od kupní smlouvy my?
Vyhrazujeme si právo odstoupit od smlouvy v následujících případech:
-   neobdrželi jsme od vás kupní cenu v době splatnosti nebo jste zboží nepřevzali;
-  zboží z objektivních příčin (především proto, že zboží se již nevyrábí, dodavatel přestal dodávat do ČR atd.) není možné za původních podmínek dodat;
-    plnění se stane objektivně nemožným nebo protiprávním.
V případě, že nastala některá z výše uvedených skutečností, budeme vás o našem odstoupení od smlouvy neprodleně informovat.
Pokud jste již zcela nebo zčásti uhradili kupní cenu, vrátíme vám přijatou částkudo pěti dnů od odstoupení od smlouvy, a to bezhotovostně na účet, který nám pro tento účel sdělíte, nebo ze kterého jste provedli úhradu.


 


7.    PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
Vaše práva z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a, jste-li spotřebitelem, § 2158 až 2174 občanského zákoníku).Při uplatňování práv z vadného plnění budeme postupovat v souladu s naším Reklamačním řádem.


 


8.    DALŠÍ INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE
8.1.    Jaká oprávnění máme k výkonu naší činnosti?
K prodeji zboží jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Česká obchodní inspekce (http://www.coi.cz/). Kontrolním orgánem pro výrobky rostlinného původu je Státní zemědělská a potravinářská inspekce (http://szpi.gov.cz), pro výrobky živočišného původu Státní veterinární správa (http://eagri.cz/public/web/svs/portal/).
8.2.    Jak vyřizujeme stížnosti?
Případné stížnosti vyřizujeme prostřednictvím svého kontaktního e-mailu. Dále se můžete obrátit na příslušný živnostenský úřad nebo na Českou obchodní inspekci.
8.3.    Jaká máte práva při vzniku spotřebitelského sporu?
Jste-li spotřebitel a vznikne-li mezi námi spor ze smlouvy, který se nám nepodaří vyřešit přímo, máte právo obrátit se s tímto sporem na Českou obchodní inspekci (adresa: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2; webové rozhraní: www.coi.cz, www.adr.coi.cz; elektronický kontakt: adr@coi.cz; telefon: +420 296 366 360) nebo na Sdružení českých spotřebitelů, z. ú. (adresa: Tř. Karla IV. 430, 500 02 Hradec Králové, webové rozhraní: www.konzument.cz, elektronický kontakt: spotrebitel@regio.cz, telefon: +420 495 215 266)za účelem mimosoudního řešení spotřebitelského sporu. Toto právo můžete uplatnit nejpozději do 1 roku ode dne, kdy jste u nás poprvé uplatnili právo, které je předmětem tohoto spotřebitelského sporu.
Pro podání stížnosti týkající se zboží nebo služeb, které jste u nás zakoupili, a pro vyhledání subjektu alternativního řešení sporů můžete rovněž využít on-line platformu, která je zřízena Evropskou komisí na adrese: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.


 


9.    REGISTRACE NA WEBOVÉM ROZHRANÍ
9.1.    Jak se můžete registrovat na webovém rozhraní?
Registrací prostřednictvím registračního formuláře na webovém rozhraní je založen uživatelský účet. Přístupové údaje do uživatelského účtu uchovávejte v tajnosti. Neneseme odpovědnost za případné zneužití uživatelského účtu třetí osobou.
Informace uváděné při registraci musí být pravdivé a úplné. Účet, při jehož založení byly použity nepravdivé nebo neúplné údaje, můžeme bez náhrady zrušit. V případě změn ve vašich údajích doporučujeme provést jejich bezodkladnou úpravu v uživatelském účtu.
9.2.    K čemu uživatelský účet slouží?
Prostřednictvím uživatelského účtu můžete především objednávat zboží, sledovat objednávky a spravovat uživatelský účet. Případné další funkce uživatelského účtu jsou vždy uvedeny na webovém rozhraní.
9.3.    Kdy můžeme váš uživatelský účet zrušit?
Vezměte na vědomí, že máme právo váš uživatelský účet bez náhrady zrušit, pokud prostřednictvím vašeho účtu dochází k porušování dobrých mravů, platných právních předpisů nebo těchto obchodních podmínek.


 


10.    OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV, ODPOVĚDNOST A UŽÍVÁNÍ WEBOVÉHO ROZHRANÍ
10.1.    Je obsah webových stránek chráněn autorským právem?
Obsah webových stránek umístěných na webovém rozhraní (texty včetně obchodních podmínek, fotografie, obrázky, loga, programové vybavení a další) je chráněn naším autorským právem nebo právy dalších osob. Obsah nesmíte měnit, kopírovat, rozmnožovat, šířit ani používat k jakémukoli účelu bez našeho souhlasu či souhlasu držitele autorských práv. Zejména je zakázáno bezplatné či úplatné zpřístupňování fotografií a textů umístěných na webovém rozhraní.
Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
10.2.    Odpovědnost a užívání webového rozhraní
Neneseme odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích osob do webového rozhraní nebo v důsledku jeho užití v rozporu s jeho určením. Při využívání webového rozhraní nesmíte používat postupy, které by mohly narušit funkci systému nebo nepřiměřeně zatěžovat systém.
Pokud se při užívání webového rozhraní dopustíte jakéhokoliv nezákonného či neetického jednání, jsme oprávněni omezit, pozastavit nebo ukončit váš přístup na webové rozhraní, a to bez jakékoli náhrady. V tomto případě jste dále povinni uhradit nám škodu, která vaším jednáním dle tohoto odstavce prokazatelně vznikla, a to v plné výši.
Upozorňujeme vás na to, že kliknutím na některé odkazy na webovém rozhraní může dojít k opuštění webového rozhraní a k přesměrování na webové stránky třetích subjektů.


 



Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 25. 5. 2018
'),(8,1,'Obchodní podmínky aktuální','
Obchodní podmínky aktuální